Thursday, February 10, 2011

saidatul happy...ibu pun happy...

macam-macam reaksi saidatul tunjukan pada ibu..
tapi ibu tetap layan aje...
nak tergelak pun ada...
suka la bila tengok saidatul ceria camni..
ibu suka...ibu suka...ibu suka...



nak tahu apa reaksi si kecik ni????
apa kata kita layan video nih..


untuk suara-suara garau yg ada dalam video nih..
tlg abaikan ye...
biasala.nak main dgn anak..hehe..

nak wat suara manja..nanti ada hamba-hamba Allah kata..
saya seorang hipokrit plak..
ngada-ngada lah...
macam-macam kan kerenah manusia ni..
tak apela..ampunkan dia ya Allah..



alamak..lari tajuk.dah..tak yah bangkitkan hal camtu lagi..
malas den nak update nanti...hik.hik..


hidup kena ceria selalu.
SMILE...


minta maaf ye...ada video yg terbalik ckit...
jadi terpaksa memaksa atta dan kawan-kawan semua
pusingkan pc masing-masing ya..
jgn sampai sakit leher sudahla..
















video




video ni di ambil tghari tadi..
kami berdua tengoh boring..
layan aje budak kecik nih..

sambil baca buku....
kalau tenung betul-betul..saidatul baca buku terbalik..hehe
dah letey dia tidur sambil tertonggeng...
mulut tu asyik ga..pat...(tiga, empat)

nampak wajah dia rindukan atta...kan??
atta..saidatul dah pandai sebut atta..kdg ta..ta...fasih tau...







video


ampun lagi sekali ye...
sakit tak leher ..hehe..

ada saper-saper leh ajar saye cara edit video..
sila share ye...

*tengok tu..tali skipping pun jadila utk dia*
siap leh wat telephone lagi...hehe...


okay lor ..rasanya cukupla utk hari ini santapan dan tatapan semua..
special dedicated utk suami tersayang...Said Nizam...hope pa happy nengok princess pa skrg..
di usia nak mengjangkau 17 bulan..saidatul baru ada 4 btg gigi...hehe..




salam petang semua...jom beriadah...




assalammualaikum...

2 comments:

zieta hafiz said...

alaaaaaa.....comelnye anak dara sorang ni...apalh yg dia ckp tu ye syg.....semoga saidatul sentiasa sihat dn happy selalu ye syg

dieha said...

zieta : hehe..macam-macam dia ngomel.hehe..tq untie..saidatul pun doakan untie sentiasa sihat n ceria d samping suami tersayang..

Related Posts with Thumbnails