Thursday, January 13, 2011

lega sudah...



hehe...berbunga..bunga...kembang kempis sekejap..


alhamdulillah tadi dapat calling dari en.nizam....selama seminggu pelayarannya dari himeji ke bintulu..dengan selamatnya beliau sudah sampai ke bintulu..

actually 2,3 hari lepas..saye agak risau sebab tak dapat langsung email dari beliau..macam-macam keje buat serba tak kena..nak marah orang..semua ada..sampai hari ni..siap bergaduh dengan my grandma..hehe..lucu..lucu..may be nak period nih...gila betoi..


rupanya system tergendala di kapal..thats why tak dengar khabar berita dari en.nizam...


then hari ni...saye super duper sangat happy..rasa lega dapat dengar suara si dia..may be orang di luar cakap saye macam kepo je...yang tu pun nak riuh....tapi serius..sejak en.nizam pergi kami.. berdua amat rindukan dia...then start hari ini..badan saidatul dah suam-suam..kami berdua pulak..batuk-batuk and selsema..tak apala..semua tu dugaan dari Allah....sakit itu kan penghapus dosa kecil..kan kengkawan...



sejak en.nizam dah jadi c/o..beliau agak busy...tak mengapalah..keje dia kan...what to do..even busy..en.nizam tak lupa kami di sini..dia pastikan..dia akan call..akan bertanya khabar..rindu kami katanya..dia tak leh nak wat keje sekarang..asyik ingat kami di sini..tambah anak daranya lah dia paling rindu...sabarla yang..tak lama lagi pa akan balik..wokey..

keje tu satu ibadat..kena buat dengan penuh amanah..kena buat dengn hati yang ikhlas..kena buat dengan bersungguh-sungguh..insyaAllah akan permudahkan jalan pa...








jom layan picture-picture kami.....





pic minggu lepas..selepas antar makteh masuk kolej...
suka buat badan lembik...hehe..







picture ni lagi lama....
time ni atta ada lagi....
makan kek di secret recipe depan sogo..sodap....







hehe..cinta hati atta..
ibu with saidatulll

atta kan rindu kami..
tengok picture jadi la ye...



kami pun sangat rindu atta...
muahsss...





dada.........................

2 comments:

Anonymous said...

alo..alo...sweetnyer....

dieha said...

hehe..cweet kat mana tu..

Related Posts with Thumbnails