Thursday, January 27, 2011

amboi..ngadu apa tu syg...



pot pet..pot pet..pot pet..



amboi...ngadu damba apa la si kecik tu dkt attanya...
sampai ibu tak berkesempatan langsung nak bercakap..
hehe........


tapi...

tak mengapa la..apa yang penting..saidatul happy...atta pun turut happy...
bukan senang nak dengar saidatul ngomel panjang-panjan camtu...hehe..


jom kita layan video nih..
saidatul dengan atta..
even atta tgh sibuk tapi demi utk anak tersayang..dia sanggup lakukan apapun..






amboi..panjang lebarnya dia berborak....
ngadu apa sayang?????
siap jerit-jerit lagi...sakit telinga ibu....
ngadu ibu pukul saidatul erk???
hehe....





incik nizam baru sampai bintulu..actually sampai pagi tadi..tapi biasalah..kena uruskan macam-macam benda..jadi petang baru dapat calling-calling..webcam...

jadilah..janji kami dapat tengok muka kesayangan kami berdua...
atta nampak mcm kurus sikit...


aik???


ini tidak adil...camne dengan saye???adoi..nak kurus jugak....




jom kita layan picture pulak...






muka tak puas hati je...
kenapa yang????






atta excited bila tengok anak dara dia boley cakap macam-macam...







atta nampak kurus..
makan tak cukup ke ling??
setahu i...chef di kapal masak sodap-sodap tau...


















aktiviti saidatul hari ini adalah menconteng....
apa yg dia nampak semuanya dia akan conteng..
budak-budak kan..tak faham semua tu...
jadi..terapkan nilai murni dari skrg..insyaAllah bila besar mereka akan jadi org yg berguna...




AMIN.......




gud nite semua.....

2 comments:

:: noremy anak rahmat :: said...

ala sweet...

kuat membebel kalah ibu nampak...

ngeeeeeeee (^_^)

dieha said...

noremy :hehe..tahu takpe..dah pening ibu nih..hehe..

Related Posts with Thumbnails