Monday, January 17, 2011

dia bakal jadi doctor...



insyaAllah..impian ibu dan atta...nak saidatul jadi doctor..

itu impian kami..tapi ibu dan atta tidak memaksa saidatul..masa depan saidatul masih panjang..masih terlalu lama utk di jangka kan..maybe pendidik, maybe polis, maybe lawyer, maybe .........yg pasti ibu dan atta akan cuba yang terbaik memastikan saidatul bukan penyanyi..bukan penari..bukan pelakon..

impian ini akan tetap kami pupuk dari awal..atta nak pastikan saidatul menjadi doctor yang penuh dengan sifat-sifat islamic...membantu org-org yg susah..yang tak mampu utk membiayai rawatannya..membantu org-org yang menghidap breast cancer ( like my mother)..moga saidatul menjadi anak yang berguna utk keluarga, agama, bangsa dan negara..


wah..besarnya harapan ibu dan atta saidatul kan??harapan kawan-kawan utk anak-anak must same juga kan?

seboleynya kita cuba elakan diri mereka dari terjebak dengan benda yang tak elok..tengok zaman skrg sudahla..macam-macam perkara berlaku..macam-macam ragam kita dapat tengok..tak perlu saye huraikan..saye rasa kawan-kawan semua pun boley tahu dengan sendirinya..kan????



baru-baru ni ibu ada belikan saidatul doctor set for saidatul..just mini medical set for her..i think its the best for her utk kenal the items.kan??

she like the material...she enjoy to play...hehe..siap amik cser pastu datang belakang ibu..macam nak gunting je..then amik pisau pulak..adoi..sakit blkg ibu..mentang -mentangla banyak lemak..wah..pasni saidatul boley jadi doc pakar slimming pulak la kan..hehe..








tengok tu....tengah prepare dah instrument...
doctor nak start check patient ye....







wah....nak cucuk sape tu.....







ha....???nak cucuk ibu.....??
no..no..no..
ibu sihat je....





alolo..comey je doc wat gaya camni...
hehe...en.nizam must teruja tengok anak dara dier pakai camni...







sambil makan sate..
time ni dah pukul 12..belum mandi..br bangun tido..adoila...





okay lor...serba sedikit ttg si kecik ni utk hari ini...aktiviti bersama ibu bila di rumah..


nanti kita sambung citer lagi ye...




assalammualaikum.....

2 comments:

Anonymous said...

ala tomei dia...

akak,saidatul potong rambut ker?

dieha said...

iyer nor...dah lama dah...hehe..dia sll selsema n batuk..dlm sbln must kena sekali....tu yg botakkan balik..kali ke6 tu ...

Related Posts with Thumbnails