Thursday, September 2, 2010

saye rindu...anak kite juga rindu....

salam jumaat nan indah wat en.suami tercinta....buat anak ibu yg tgh khusyuk tido...wat kwn-kwn blogger...wat kawan-kawan yg mengenali dan sentiasa mengikut perkembangan kami sefamily..


baru abis bersahur....br abis menunaikan solat subuh...terima kasih ya Allah kerana masih di beri nafas utk hidup di muka bumiMu....sesungguhNya....aku berlindung di bawah rahmatmu..berlindung dari syaitan yg di rejam..amin..


nampaknya ramadhan semakin menghilang....akn meninggalkan kite....buat semua umat islam...dan juga utk diri saye..selagi ada peluang..pertingkatkan amalan...lakukan sebaik mungkin...dengan keikhlasan...moga amalan kite di terima olehNya..


entry saye hari ni..masih sama...wat dua orang hamba kesayangan saye..yg saye rindu..yg saye sayang...yg saye cinta..dan...utk mereka yg tidak suka...saye tak marah..saye tak benci ...jika anda tak berminat utk membacanya..(sila abaikan)..siapa saye utk memaksa kalian membaca kisah cinta..kisah hidup saye bersama en.suami dan buah hati kami....hehe..krn semua ini hanya utk sang suami dan juga utk si kecik kami..


en.suami skrg dalam perjalanan ke japan..moga perjalanannya di lindungi oleh Allah s.w.t...kami rindu pada atta..hr ni dah 24 ramadhan 1431..persiapan dah complete...tggl nak balut ketupat je..thn ni dah tak tempah..buat sendiri...save cost..wat en.suami..dah saye postkan baju raye 2 pasang...kuih almond london...kuih tart nanas...kuih coklat and kuih kurma..tak lupa ikan bilis kicap for you and jus mate..hope balik kali ni..dah slim..hehe...


"papa...mama rindu....atta....saidatul rindu..."itulah ungkapan yg dapat kami beri...kami tahu..atta juga lagi merindui kami...tapi jarak jauh inilah lebih mengeratkan kasih sayang kita....lebih menghargai kasih sayang yg ada..kan pa??inilah ujian yg Allah berikan utk kite..melihat tahap kesabaran seseorg itu..kesetiaan org itu..kecintaan org itu dan amanah utk diri masing-masing...ma berdoa moga ikatan suci ini..sentiasa di bawah rahmatnya..amin ye kengkawan.......




atta...bila nak balik yer??lambatnya nov..saidatul rindu..saidatul nk raye camer-camer ngan atta..ibu pun rindu atta....kami rindu..kami rindu...raye dah nak dekat.....nih....cedih...



mereka sgt close...bila berpisah camni..saye berharap kasih sayang di antara mrk xakan pudar..setiap hari..saye pastikan nama atta..tak akan tertinggal......saye agak risau..takut saidatul terlupa sekejap dgn atta dier..skrg dier di kelilingi dengan ramai lelaki..antaranya...p.su,p.teh,p.njang dan p.cik..merekalah yg sll bermain dengan dier..


pic ni di ambil time en.suami wat combine course di ALAM..tekun dier study..semuanya utk kami...nescafe+tongkat ali menjadi penemannya setiap hari..setiap hari juga saye la tukang buat airnya...nak pastikan dier study dan semangat utk berjaya..alhamdulillah..en.suami lulus dengan cemerlang...alhamdulillah..alhamdulillah...alhamdulillah...terima kasih pa..di atas pengorbanan ini..terima kasih memberi kami kesenangan ini..kami bknlah terlalu senang..tp alhamdulillah...cukup utk en.suami memberi dengan adil wat kami sefamily...thanks ya Allah...doa kami...moga di kurniakan rezeki yg halal..dan tak lupa utk membayar zakat dan membantu org yang susah...amin..



u r my love..my soul...my best friend....my boyfriend...and the best thing..u are my lovely husband..tq dear..


and



saidatul also love....and miss you so much...she miss you...masih kecil.yg tidak tahu apa-apa..tp..pa jgn risau..setiap hari ma citerkan dier tentang pa..(atta gi work....tempat keje atta jauh..kena pegi berbulan-bulan...bila balik cuti pun berbulan-bulan..saidatul be a gud daughter yer....tamau nangis-nangis...nnt atta balik..kite peluk and main ngan atta yer..)dier senyum and angguk-angguk je..hehe..



kami akn tggu pa..tggu pa november ini...rindu kami tidak pernah berubah even pa jauh di mata...tapi tetap dekat di hati kami...



* i love you...........you love me..............we are happ family.........*mmuahs....



salam sayang dari ma and ur princess saidatul...


we love you....:)


4 comments:

:: noremy anak rahmat :: said...

alo..cian kt akk n lg cian kt saidatul..jgnla cedeh2 yer...nnti nov a.zam blik la... =)

p/s:nor xjmpa mal sethn tau...coz thn dpn br dia alik mesia..

dieha said...

tq nor..mal balik bila?thn dpn??lamanya..

myza said...

kak..rindu itu mmg akan slalu btandang d hati..kuatkan iman tabahkan hati slalu..mujur la ni teknologi canggih..kalau la kita hidup zmn dlu cmana la nak lepas kan rindu kan..Salam Aidilfitri..muah2

dieha said...

myza : insyallah maiza..moga hati nih sentiasa tabah..dan sentiasa terjaga..alhamdulillah dah ada teknologi canggih nih...hehe..salam aidilfitri dari akk jg,,

Related Posts with Thumbnails