Friday, September 17, 2010

just six days..........

time........kul 4.44am...haha...today saye jadi zombi....

knp???knp??knp?? dan kenapa???....mata mmg tak dapat nak lelap....rasa tak ngantuk..sambil melayan cite melodi raya...jgn lupa lirik raya,raya, (semua tu ulangan)..hehe..sambil tu juga melayan citer hantu...hehe..besh..nasibla ada astro ni..hehe...


tak tahu nak story apa pepagi buta nih..tiba-tiba teringat bufday saidatul dah nak dekat....just tggl enam hari lagi....persiapan dah byk buat...ala kadar je sbb atta takder..nak wat meriah rasa mcm tak berbaloi kalau atta takder..kan sayang ibu??


kek dah tempah...ibu harap saidatul suka ye..special for you...import dari nun seberang ( penang island )..

nasi ujan panas + ayam masak merah + acar timun ibu dah tempah juga..

makaroni goreng....di taja oleh tokteh tersayang..thanks so much mak teh...semuanya utk cucu sedara...

pizza hut harus ada lah....hehe..

erm..ibu plan nak cari roti jala + karipap + sweet....


rasa ibu....cukupla yang tu je...takut tak terhabis nanti...ibu jemput sedara mara..sahabat-sahabat ibu..dan yg jauh ibu fhm..tak dapat datang kan??? tak pe..ibu tak terasa hati pun..just..doakan anak sayer sihat selalu, di beri kesihatan yang baik ,di beri kecerdikan,menjadi anak yg solehah dan hormat orang yg lebey tua..itu yang terbaik..betul tak??


dah nak masuk setahun anak ibu nih....ibu rasa baru melahirkan kamu..terasa lagi time ibu masuk labour room....time contraction melanda diri ibu...time tu juga lah atta jadi mangsa cekaman ibu..kesian atta sayang...



tapi...atta tak langsung mengadu sakit..atta banyak bagi semangat pada ibu...ibu rasa semangat..rasa kagum dgn atta...

tq my laling...sudi bersama ma time nak deliver saidatul..moment yg terindah...



24 sept 2009..kelahiran kamu di nantikan..alhamdulillah..ibu melahirkan anak perempuan yg sihat,yg comel seberat 3.20kg pada pukul 4.27pm..hari khamis..(pada syawal ke 5)...syukur padaMu ya Allah...


ibu rasa terharu sgt time nak push..suara atta je kedengaran....doc and nurse bg laluan wat atta..mengajar ibu..ya Allah....rasa terharu sangat...

bila 1st tangisan berbunyi..atta bukan main seronok lagi..sambil berlari keluar dgn linangan air mata dan teresak-esak sayang....memanggil sedara-sedara ibu....air mata itu yg ibu suka..kerana bukan kepuraan tapi penuh dengan keikhlasan..kegembiraan dari atta yg ibu cintai..yg ibu hormati....


tq sekali lagi laling ...ma sgt happy dan bangga...


kalian juga melalui begini kan??hanya yang melalui akn merasainya....



kini..kamu semakin membesar...bertambah kenakalan...bertambah kecomelan..bertambah serba serbinya..tp ibu suka..ibu terharu...ibu rasa seronok sgt..mcm-mcm saidatul pandai..bila atta balik..tunjuk skill yg ada tau???hehe...atta juga sgt merindui kamu..ibu tahu sayang...kamu juga merindui atta..kite bersabar ye menunggu kepulangan atta..


insyaallah...kepulangan atta kita akn raikan dgn penuh kegembiraan...





salam sayang dari ibu...wat atta dan saidatul...


i love both of you...forever and ever...........

2 comments:

:: noremy anak rahmat :: said...

maaf ye kak xdpt hadir majlis saidatul nnti..nnti kirim je la yer....

to baby saidatul : SWEET 1ST BIRTHDAY SAYANG...

dieha said...

noremy : its ok nor..akk faham.jauh tu nk dtg..untie nor..tq for wish..next time kita wat d KL plak..ok?

Related Posts with Thumbnails