Thursday, September 9, 2010

ku mencintai mu..................

rindu saye bertandang lagi....

rindu pada en.suami..esok dah 1 syawal..selamat hari raya sayang..mohon maaf andai ada terkasar bhs,andai ada terlebey kata,andai ada mengguriskan hati mu..mohon kupinta..moga syawal kali ini..lebey bermakna wat kita bertiga even kita saling berjauhan...kasih kami berdua buat atta di sana tak pernah pudar...tak pernah di lupa..jgn lupa..call kami di pagi raya ye..kami berdua menunggu pa..


lagu ni di tujukan utk pa..lagu kita time berkawan..bercinta...dan skrg dah jadi suami isteri...i love you..you love me..we are happy family..







cahaya cinta antara kita berdua..terima kasih pa..hadir dalam hidup ma..takdir yg menemukan kita..syukur kepada Allah..atas pertemuan,persahabatan,percintaan dan perkahwinan ini....moga kita bersama sehingga ke akhir hayat...amin..







hadirnya saidatul..membawa rahmat utk keluarga kita...terima kasih ya Allah kerana dia di takdirkan dalam hidup kami berdua..sesungguhnya hanya Engkau yg mengetahui..betapa kami bahagia bersama dia...pengikat kasih sayang kami berdua....THANKS GOD...


post for my lovely husband...hehe...baru sudah susukan saidatul..






da kenyang minum susu..anywhere u can breastfeed ur kids..just jaga aurat..jaga amanah yg di beri..and jaga cara pemberian susu kite bila kite di tempat awam...


betul kan???




ok..entry pendek je..sibuk sedikit..sok nak raya..nk kena masak pulut..malam karang balut ketupat..wat kengkawan semua...berhati-hati di jalan...OPS SIKAP sedang memerhati anda..biar lambat asalkan selamat..





SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..MAAF ZAHIR DAN BATIN...



dari SAIDIHA & FAMILY

No comments:

Related Posts with Thumbnails